maanantai 25. marraskuuta 2013

                        Sähläystä & lastenhoitoa


Aamu ei tänään alkanut todellakaan hyvin, Kännykkä oli kadonnut sängyn syövereihin ja huusi taukoamatta pitkään aamulla,ylös noustessa kissa päätti kampata mut, pukkarin avain oli hukassa, hiukset sojotti mihin sattuu ja niitä piti sit suoristella.
Auto oli jäässä, ei meinannu ovet aueta, eikä auto millään tahtonut pysyä päällä, matkustajan puoleinen ovikin alkoi jtn vastaan pistämään ja oli homma saadaseovi kiinni!
nooh kouluun sitten juuri ja juuri ajoissa,tajuan siellä ettei mulla ole kokkiessua tai ponnaria, nooh ei siinä, koulussa sitten tiskikonekin hajos!


Tänään olin ekaa kertaa hoitamassa pientä Timofei nimistä pikkupoikaa, meillä oli oikeen mukavaa eikä  poika ujostellu yhtää, heti oli näyttämässä mulle kaikki lelut ja kyseli mun elämästä myös, leikittiin autoilla ( vähän oli taidot ruosteessa)
Ruokana me sitten syötiin makaroonilaatikkoa :)



Siinä vierähti sitten pari tuntia pojan kanssa leikkien :)
huomenna olis sitten Opteamin ryhmähaastattelu, jeij jeij :)
Tuli otettua itestänikin kuvia tänään :):)



Ehdotelkaa tonne kommenttikenttää blogi kirjotus ehdotuksia tai youtube video postauksia,nii voisin yrittää tehä semmossii :):)

Mua voi tulla seuraa/kyselee kysymyksii ym.




Mun YouTube sivulta löytyy video mun pikku kissoista ja siitä et mitä ne oikee puuhailee täällä päivät pitkät ja sit myös jossain välissä (parhaillaan latautuu) mun oma versio Robinin kappaleesta, en oo mikään kovin hyvä laulaja, mut pliis älkää haukkuko lyttyy : DDD

Nyt ei sitten muuta kun HYVÄÄ YÖTÄ  ja enskertaan:)









6 kommenttia:

  1. Ai säkin oot alottanu blogin kirjottamisen.. aivan ihania noi kisut <3 Mä jo innolla ootan et pääsen kuuntelee sun laulua t.johanna http://elamaaniblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hei vau, sä lauloit HYVIN!!!! :) Lisääääää robiniiiiii!!! Boom Kam..

    VastaaPoista