tiistai 26. marraskuuta 2013

Itseni esittely


Joku lukija halusi että teen esittelyn itsestäni, joten tässä se nyt sitten tulee :)



Nimeltäni olen siis Milla Maria


syntynyt oon 30.1.1995 Lohjan aluesairaalassa kello 19.00

Oon 162cm pitkä

Painan noin 59 kg

Kengänkoko 39/40

Vaatekoko xs/s

Omistan auton (Honda civic -94)


Koko ikäni oon asunut nummelassa, mutta pian muutto espooseen

Perheeseeni kuuluu 5 pikkuveljeä ja 2 pikkusiskoa, perheen vanhin lapsi siis :)

Omistan 7 kissaa, Luna & ilona(+ 5 pentua)



Opiskelen nummelan Länsi-Uudenmaan koulutuskeskuksessa (LUKSIA)
Hotelli-, ravintola- & catering alan perustutkintoa, valmistun toukokuussa 2014


 Parisuhteessa itsenäni muutaman vuoden vanhemman pojan kanssa 10.8.2014 lähtien<3


Työskentelen Hiidenveden Pitomestarit  nimisessä yrityksessä, sekä teen Opteamille kokkikeikkoja lähitulevaisuudessa.

Tulen toimeen lähes kaikkien kanssa, yhtä ihmistä lukuun ottamatta.

Oon iloinen ja mukava persoona ja muhun on helppo tutustua

kavereita mulla on vaan muutama

Harrastuksina mulla on omatoiminen lenkkeily aina sillontällön ja tää blogin kirjottelu

Tykkään pikkulapsista ja eläimistä( varsinkin kissoista) :)

Oon entinen heppatyttö, harrastin ratsastusta 13 vuotta!

Lempiruoka:  Kebab


Lempijuoma: Cokis


Lempiväri: Turkoosi


Silmien väri: Ruskea


Hiusten väriä : Oikeasti vaaleanruskea, mutta nyt blondi :)


Siinä ehkäpä ne kaikki perusjutut musta, mitä mulla ekan tuli mieleen :O
tulkaa kommaamaan ja kertomaan mitä mieltä olitte ja jäikö teiän mielestä jotain puuttumaan :)





6 kommenttia:

  1. Waau! Tosi hyvin kerroit itsestäsi, onnea parisuhteellenne ja kissanpennuille! :) Oho, teillähän on suuri perhe sitten, jos olet vanhin ja 7 sisarusta vielä sun lisäx? Huh, no onnea nyt silti siitäkin, että olet sisaruksista viisain ;) Mööör työkeikkoja? ;) Oiku ihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, vähän oli haastetta kertoo itsestään mutta näköjään hyvin meni :)
      Kiitos paljon :)
      Suur perhe tosiaan on kyllä ja koitan se viisain olla :D
      Juuri tänään kävin opteamilla ja suosittelen kaikille kokeille että sinne vaan, oot heti palkattavana :)

      Poista
  2. Mukava postatus! Tälläisiä sinun kaltaisiasi blogejasi on mukava lukea, nämä ovat kuin kauniita iltasatuja ennen nukkumaanmenoa! :)

    Onnellinen 1 kk äiti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos paljon!
      Mietinkin aluksi miten nää otetaan vastaan:)
      Paljon onnea pikkuisesta :)

      Poista
  3. Heiii toteutit sit "pyyntöni itsesi esittelystä" Tack mycket! :)

    VastaaPoista