keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Miltä tuntuu tulla äidiksi?

Mua pyydettiin tekee postaus siitä,et miltä tuntuu tulla äidiksi,joten teenpä tän sit tähän väliin!
Rv 38+0,joten aikaa ei oo enää paljoo :D

Oon aina ajatellu että hommaan joskus parikymppisenä ensimmäisen lapseni,kuitenkin kun täytin 20, ni ei se ajatus tuntunu niin ajankohtaiselta,koska suhde oli niin alussa ja yksin asuminen oli kans uutta, mut sit kuitenkin pari pvää synttäreitten jälkeen tein raskaustestin ja yllätys yllätys siinä olikin kaks viivaa :D
Eka ajatus oli "apua,tuleeko musta äiti" ja se ajatus mulla pyöriki päässä pitkään, pää oli ihan sekasin koko ajatuksesta,mut tiesin heti et mä pidän tän ipanan, kaikki ei ollu ihan samaa mieltä mun kanssa,mut ajan myötä kaikki on siihe tottunu :D
Neuvolakäynnit ei ollu mitenkää erityisen hassuja,mut ne ultrat,jännitin niitä ihan hulluna ja pystyin tajuamaan ton pienen ihmisen oikeesti vasta siinä vaiheessa kun kuulin ja näin sen :)
Elämä muuttu aika suuresti heti testin jälkeen ja vasta ru:n jälkeen aloin ettii kaikkee vauvakamaa!
Kaupoissa oli hassu pyöriä ja miettiä et nyt mun pitäs kattoo vaatteita ja tarvikkeita omalle lapselleni :D
Tässä vaiheessa kuitenkin se on jo ihan rutiinia et vahingossa löytyyki jostain jtn pojalle, nyt oottelen vaan kun kuuta nousevaa että herra ois valmis tulemaan päivänvaloon :3
Sairaalakierrokselle mentäessä jotenkin pamahti se koko tilanne päin naamaa et apua kohta mekin ollaan täällä ottamassa vastaan meidän vauvaa,koskaan en oo tykänny sairaaloista mut synnäripuoli näytti jotenki sellaselta et ehkä mä siellä kestän sen aikaa kun tarvii,mut kotio haluan kyllä mahd.pian :D
Oon miettiny monesti et mitä mahdan ajatella siinä vaiheessa,kun oikeesti näen ja tunnen sen vauvan,eikä se oo enää sellanen mahassa mukana menevä mytty joka runnoo mun sisuskaluja :D
Tää koko raskausaika on menny loppupeleissä tosi nopeesti ja musta on jopa tullu tylsä kotihiiri :D

Nää on ajatuksia mitä tullu mietittyä tän raskauden aikana,mut sitten kun lapsi on ulkona,ni menee varmaan taas ajatusmaailma ihan uusiks,enää ei mennäkkään niiku mä haluan,vaan mennään meiän pienen ehdoilla!
Kissojen reagtiota odotan kans innolla,koska ei ne oo tottunu pieniin lapsiin :D

Kuvia en saa tähän laitettua kun kirjotan kännykällä,mut huomenna ois taas neuvola,ni jos sillo sitte! :)
Sairaalakassi postausta oon pitkittäny,koska mun mielestä jotenkin tosi turhaa kertoa mitä mä sinne pakkaan,ketä kiinnostaa mitä mä puen päälle tai mitä tavaroita sinne haluan,teen kuitenkin sen postauksen,mutta vaan vauvan tavaroista tulee kuvaa :D

1 kommentti:

  1. Kyl meitä lukijoita kiinostaa sairaalakassi, mua ainakin kiinostaa se mimmosii vaattei/tavaroi ihmiset ottaa sairaalaan mukaan. Tee nyt vaan se!! Mä täällä jo yli innokkaana ootan :P

    VastaaPoista