sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Tammikuu 2015 ja uudet kujeet


Jo nyt tässä vaiheessa tätä alkanutta vuotta voi sanoa, että kyllä elämä tulee olemaan taas ihan erilainen ja toivottavasti myös parempi, kun mitä se oli viime vuonna.
Aina oon aatellu että haluan isona olla ravintola kokki ja yrittäny löytää sellasii paikkoi mihin haettas kokkia, mut kyllä ne kaikki hyvät on aina tuolla pääkaupunki seudulla, huomenna alotan sitten tän tälläsen laitoskeittiö työn, lohjan sairaalan keittiössä sijaisena ainakin nämä kolme kk, kattoo sitten jatkuuko vaiko vaihdanko paikkaa taas, tuleepahan kokemusta!
työ matkaa kertyy kyllä sellaset 4 km per suunta, mutta onneks on terveet jalat ja musiikkia matkalle, aamuherätykset ei oo kyllä mun juttu, katotaan kuinka pirteenä huomen aamulla herään, kun kello soi 5.00!




19 pvää vielä niin tää tyttö täyttää pyöreät 20v, kauhee kun aika menee nopeesti, vastahan mä alotin koulun ja nyt mulla loppuu jo teinivuodet ja musta tulee "aikuinen", oon sentään jo sen verran itsenäistynyt että mulla on oma koti, kissat, töitä  ja jätkä, toivottavasti tää jätkä vaan pysyis, ei oo nää mun suhteet aina menny niin kuin elokuvissa!


Huomenna ajattelin taas laulaa joitain biisejää, kunhan pääsen töistä, eli iltapostaukseen luultavasti jtn kuunneltavaa :)
blogitoiveita saa edelleen  kertoa!
tulossa jossain välissä ainakin postaus tästä mun nykyisestä asunnosta, kunhan jaksan siivota ja kuvailla :D
myös kokkailuun liittyen tulossa postaus varmaankin ensikuun alussa, kun saan kuvattua tekemiäni kakkuja ja ruokia, sitä siis odotellessa! 

Jos sitä koittas sitten mennä nukkumaan,huomenna kirjottelen taas!




1 kommentti:

  1. Kannattaisi omaan ammattiinsa liittyvät yhdyssanat opetella kirjoittamaan oikein, olisi vakuuttavampaa esim. työhakemuksissa: ravintolakokki, pääkaupunkiseudulla, laitoskeittiötyön, työmatkaa. Ensi kuun taas ei ole yhdyssana.

    VastaaPoista