maanantai 6. tammikuuta 2014

uutta taas:)


Pahoittelut etten ole tätä kauheesti kirjotellut!
muutto tapahtui siis tossa torstaina ja on ollut kaikenlaista häslinkiä, kotipostaus teille tulee viikonloppuna, kunhan meidän sohva saapuisi!

Todella outoa asua espoossa, ikinä en ois kuvitellu että tämmönen 4ever maalaistyttö asuis jossain missä on niin paljon ihmisiä!

Meiän elämä on kyllä oikeen mukavast alkanu, ei tunnu yhtää oudolta asua kullan kanssa omassa talossa, päin vastoin, nyt tuntuu siltä että täähän se mun paikka on, ei oo enää sellasta elämää, että mä siivoon/pyykkään/ruokin ym, vaan myös ville osallistuu kotihommiin( ihanaa )

Huomenna ois taas kouluun palaaminen, onneks ei oo kun muutama päivä koulua ja sit pääsen taas kotiin, nyt siis oon taas iskällä, ja huh kun on tylsää :(

Krista Siegfrids on nytten mun seurana täällä, kun yksin oon : D
i like that song :)


Tänään tuli myös leivottua, ja huomasin myös että kaulin on kyllä kova sana jos meinaa pullaa leipoa!
haikein mielin lähdn kyllä kotoa, mun pikku pallerot alkaa lähtee jo lauantaina uusiin koteihin :(
vaikka ne onkin semmosia kiusankappaleita, ni kyllä niitä tulee hirvee ikävä 

kotipostaus siis tosiaan viikonloppuna ja sillon paljon muutakin kivaa kerrottavaa !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti